lørdag 28. februar 2009

Å sånn går no dagan...

Ukene flyr...synes ikke det er lenge siden sist jeg satt å skulle prøve å skrote ned noe i denne berømte bloggen, men oppdaga faktisk at det er en god stund siden.

Blogging er jo etterhvert blitt ett ganske hett tema i endel miljøer, særlig hundefolk. Hundefolk er jo ett eget folkeslag vettu ;-)

Noen mener folk går litt vel langt og beretter litt vel mye om egne meninger, mens andre synes det er helt greit. Jeg synes blogging er toppers og det er kjekt å lese om andres dagligliv, meninger, opplevelser osv bare man ikke henger ut noen med navn..


Heldigvis lever vi i ett land hvor alle har ytringsfrihet!!


Jeg følger jo litt med hva som skjer i raseklubben til Berner`n og der e det virkelig livat om dagen... Noen er mer maktsjuke enn andre..og slikt blir det bråk av! Jeg blir sur når folk blir urettferdig behandla..noen kan liksom gjøre som en vil, mens andre ikke kan..og det er overhode ikke noe man kan akseptere. Det skal jammen meg bli spennende å følge utviklingen i året som kommer. Stille og fredelig blir det garantert ikke!!


Gledelig var det at Marco var fri både for AA og HD :-) Han er en fantastisk hund, så det var veldig veldig kjekt! Han kommer vi nok til å få mange gleder med i fremtiden. Både som familiehund, i utstillingsringen og kanskje også i avls-sammenheng!




Fiiine Marcogutten vår..




Ungene har denne uka hatt vinterferie. Marius var fra Søndag til Onsdag hos beste på Eide, mens Marthe var der fra Onsdag til Fredag. Der har de kosa seg masse!


Jeg hadde fri på Onsdag og brukte den på husarbeid, tur med hundene og en liten bytur til frisøren. Mandagskvelden fikk jeg nemlig ett aldri så lite innfall av å skulle farge håret...noe som gikk fullstendig gale.. :-( Det ble skikkelig gulorange, nesten så ille at jeg vurderte å ringe å si jeg var syk på Tirsdag.. men jeg kom meg på jobb..riktignok med lue på...-så rart ;-)


Jeg fikk klippa av en god del hår, samt fikk en litt mer normal hårfarge så det var mulig å bevege seg ute blandt folk igjen :-) Flinke frisører på Luggen heldigvis..


Her er jeg :-) Heldigvis har jeg bare "etter-bilde" og ikke "før-bilde" :-) ha ha


Nå skal jeg snart slutte å skrive tull.. ska opp tidlig i morra på valpeshow. Reiser som tilskuer og gleder meg til å se de søte små sjarmisene...



Her er noen bilder av Lotta og mamma på tur i dag :-)



Og her er vi flere med på bildet :-)