fredag 17. april 2009

Valper :-)

Yes!!

Nå er det ganske skråsikkert at Busta har valper i magen. Hun har lagt seg ut 12 cm rundt navlen fra 4-6. uke og har absolutt alle andre tegn på drektighet :-)

Gjett om vi gleder oss til vi får Busta/Jeppe-barn i begynnelsen av Mai!!


Ellers er livet ganske herlig og hektisk for øyeblikket. Vi har VÅR.. og jeg elsker denne årstiden. Deilig å gå turer i skog og mark igjen- uten snø, og samtidig så herlig å se at det spretter grønt ut av trærne! "Våronna" i hagen ble unnagjort på dugnad i går, så nå er det rent og pent. Hvitveis, krokus, påskeliljer og tulipaner er på vei opp i lyset :-)
I går når jeg og Marthe satt og spiste frokost hørte vi plutselig noen rare "hyl" fra marka nedom oss.. Jeg tok en kikk ut vinduet og såg to flotte Traner. Fikk knipset dem med kamera før de lettet og dro videre på ferden, antakeligvis for å finne seg en egnet hekkeplass.




Denne helga er vi hestepassere, og i dag har Hilmar hatt seg en times ridetur. Marthe har også fått hestedilla og fikk seg selvfølgelig noen runder på banen. Jeg måtte "nøye" meg med å ta møkka i dag... Spørs om jeg tar meg en langtur i morra. Det er nemlig meldt strålende sol...


Søndag arrangerer NBSK avd. Nordmøre og Romsdal bernerns dag og der er vi selvsagt med å hjelpe til. Vi skal kose oss med mange aktiviteter hele dagen. Dette er noe som blir arrangert hvert år, og det har blitt veldig populært. Håper mange tar turen til Skjevikåsen klokka 13.00


Neste helg er det Sunndalsøra-utstillinga som står for tur. Gleder meg masse :-)



Ha en trivelig helg!