lørdag 26. september 2009

Heisann sveisan!
Nå er høsten kommet for fullt hit til Hjelset. Stort sett halve August og hele September har vært preget av MYE vind og regn og det er kjempekjedelig, men været er dessverre ikke noe vi kan gjøre med.
Siden sist jeg skrev har det vært rimelig hektisk på Roaldset. Det går i ett med jobb, skolebarn, hunder, valper og nesten hver helg har det vært ett eller annet vi har vært opptatt med.
4 av valpene har flyttet til nye hjem og tilbakemeldingene er meget gode. De har reist til Molde, Volda, Oslo og Trondheim. Skal prøve å få oppdatert hjemmesiden snart. Har dessverre vært litt for dårlig med det i det siste da jeg har prioritert andre ting istede.
Vi har foreløpig beholdt tispe 3 her hjemme. Hun skal etter planen ut på fôr. Begge gutta er også her hjemme enda.. Jeg har veldig lyst å beholde en av dem, men greier ikke bestemme meg for hvem.. ( hva det er med meg og hannvalper for tida?...slik var det også da vi hadde Marco og Mister :-) Kanskje ett godt tegn.. hvem vet!
Bildene over er av Lotta.
Jeg har lastet ned ett artig program slik at jeg får laget forskjellige montasjer.
Lotta ble forresten røntget for HD på onsdagen...grøss og gru! Vi krysser fingrene for at det blir godt resulat, men selv om bildene såg fine ut kan man jo aldri vite hva bokstaven blir :-)
I morgen er det berner/nuffetreff i Molde. Gleder meg :-) )
(selv om været ifølge yr skal være både regn og stormfullt...så det spørs om pølsegrilling og kaffekos rundt bålet blir vanskelig)
Her er noen bilder fra tur i dag!



Ha en fortsatt god helg :-)