fredag 1. februar 2008

Og snøen laver ned...


Da er det ekstra godt å krype opp i sofa`n med teppet godt inntullet!


I helga er jeg og barna hjemme alene, for Hilmar er på Oppdal sammen med kolleger på hyttetur. Deilig av og til ha huset helt for seg selv :-) Får liksom gjort så mye mer da... når man ikke har mannfolk surrende rundt beina ;-/

Uka har vært som vanlig. Jobb 4 dager og fri på Onsdag. Mister kom hjem igjen på Onsdag. Gjensynsgleden var stor når brødrene traff hverandre!
Da roen senket seg ett par timer senere fant jeg 2 huggtenner liggende på gulvet og når jeg tittet inn i munnen var flere andre tenner borte eller meget løse ;-)
Det går veldig bra med dem sammen. De er rolige og greie valper. Leker litt sammen for så å slukne helt ett par timer. De er begge flinke til å si ifra når de skal på do, og det er lenge siden sist vi hadde uhell inne. Barna går kjempegodt sammen med dem. De biter ikke på dem, og er utrolig rolige og herlige når vi får besøk av andre!

På Søndag skal de på valpeshow! Det blir spennende. Nå er det påmeldt ca 45 valper av forskjellige raser! Valper er så utrolig sjarmerende, så jeg gleder meg til å se alle sammen i ringen.

Bildet jeg har lagt inn her er Tira. Hun er blitt 11 mnd og ei herlig jente. Legger det inn her for hjemmesiden greier jeg ikke oppdatere akkurat nå. Den data-maskina er ikke helt på min side for tiden...
God helg ønskes til alle!