søndag 16. november 2008

Søndag..snart Mandag...

..og det betyr ny arbeidsuke. Mandager er "langdagen" min i uka...
Jeg har nemlig fordelt mine 60% på 4 dager hvilket vil si at jeg jobber tre "kortdager" og en "langdag". Veldig greit både for meg selv, Hilmar, barna og de 4-bente i familien.
Jeg er ett typisk B-menneske og blir dårlig ved tanken på å stå opp før 07.00 så det passer meg utmerket.

I dag har vi egentlig bare kosa oss. Jeg stod opp litt seinere enn resten av familien, og da til dekket frokostbord :-) Herlig!
Ellers har dagen gått med til endel ordning av hage til vinteren. I dag kom det snø og det ble plutselig litt travelt med å få ryddet opp ting som ikke skulle ligge nedsnødd til våren ;-)

I kveld kom parringsbesøk til Otto, langveisfra.. Han stod på til tusen, men lite hjelper det når madammen er av den heller sparsomme sorten.. Vi får krysse fingrene for at morgendagen blir den rette :-)

Barna har kosa seg vel og lenge i badekaret og er nå trygt og godt i sengene sine..så da er det tid for at firerbanden får seg en tur ut. Herlig med snø-yre doggiser!


Ha en herlig uke alle sammen!